The IT Crowd

The IT Crowd (in Spain Los informáticos) it’s a british sitcom written by Graham Linehan and produced by Ash Atalla for Channel 4.

I discover it this weekend at the spanish channel where you can see it (Canal +, at 15:30 o’clock).

The history is about Moss and Roy, a geek and a nerd workers of the ID department of an important enterprise who have to work with a new boss, Jen, who have no idea about computers or similar. It’s fun.

Here you have the website!

4 responses to “The IT Crowd

  1. Viiinga, l’aina et comentaaa!!!!!

    Aquesta… peli/sèrie/lo que sea… (crec que va a ser peli però com que no n’estic segura callo…. xDD) No l’he vist pas…

    I weno… que m’agrada molt la foto que vas posar al post… o actualització anterior!!!!!

    Yesssssssssssssssssssssss

    My english is very baaaad!!!!! I jo abans… no és que fos molt bona, però em sabia defensar!!!! :S crec que m’hauré d’apuntar a algun lloc…. sisi….

    jejeje

    aleeeeeeee, que vagi béeeeeeee

    Un petóooooooo

  2. Ahhhhhh ok ok ok!!!!!! Perfect!!!!!

    Vamos, que ve a ser com un Aída però a lo…. english… jajajajajaja I.. acabo de llegir que ho donen pel Canal+… llavors és normal que no l’hagi vist mai… jajajajajaja (no el tinc…. oooooohhhhh)

    Aleeeee, otra firmitaaaa!!!!!!!

    Fes més publiii, fes més publiiii!!!! És que a ver… has de pensar que costa firmar… jo perquè em va pillar la vena i tenia un moment (força llarg) que si no… ja et vaig dir que em va costar MOLT!!!!! No tenia ni ideixos de com es feia… jajajajaja

    Apaliiiiiiiiiiiiiiii a actualitzaaaaar

  3. Holaa volvio la lectora incondicional del blogg jajajja, ya me puse al dia xD esque estuve algo liada este finde con celebraciones familiares y no me dio tiempo ni a pasar

    pinta bien la serie, que rabia no tener canal+ me ha gstado el argumento a ver si me la puedo bajar o algo… 😀
    Besos!
    Ale

  4. passu rapid..
    lalala

    muaa. xD
    però aixi no et queixes..

Leave a Reply

